ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ/ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Το θράσος πλέον των μουσουλμάνων και των λογής τριτοκοσμικών και περιθωριακών αριστερόστροφων παραγόντων τείνει να ξεπεράσει κάθε λογικό όριο.  Ο ΓΓ του ΟΗΕ Μπάγκ Κι Μούν μιλώντας πρόσφατα σε διεθνή διάσκεψη επεσήμανε τις υποχρεώσεις της Δύσης για την περίθαλψη και την φροντίδα των προσφύγων από τον εμφύλιο της Συρίας.  Σημείωσε μάλιστα πως οι γειτονικές χώρες, εννοώντας κυρίως την Τουρκία, την Ιορδανία και την Αίγυπτο έχουν ήδη κάνει με το παραπάνω το καθήκον τους. Αυτό που λησμόνησε ο ΓΓ , και προιστάμενος όλων των γνωστών διεθνών οργανώσεων για τους πρόσφυγες, που σαν εισαγγελείς από την άνεση των διαμερισμάτων τους στο Μανχάτταν η την Στοκχόλμη ασκούν αυστηρή κριτική στις σχετικά φτωχές χώρες – όπως η Ελλάδα - που υφίστανται  δίχως αιτία  τις μεγάλες πιέσεις της μουσουλμανικής ανθρωπο-πλημμυρίδας, είναι το γεγονός πως εκτός της Δύσης υπάρχουν και άλλες πολλές χώρες με οικονομική ευχέρεια που όμως απουσιάζουν από την αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος.

Ο ΓΓ του ΟΗΕ αναφέρθηκε κυρίως στις ΗΠΑ, την Βρετανία, την Ολλανδία , την Γαλλία και την Δανία. Περιέργως άφησε έξω από την κριτική του  τις εύπορες Αραβικές χώρες του Περσικού Κόλπου - όπως και άλλα μουσουλμανικά κράτη που απουσιάζουν δραματικά από κάθε προσπάθεια στήριξης των προσφύγων που διαφεύγουν από τον εμφύλιο που μαίνεται στην Συρία και το Ιράκ. Ακόμη και η Σαουδική Αραβία, που ισχυρίζεται πως έχει δεχθεί περίπου 20.000 χιλιάδες πρόσφυγες (σε σχέση με τις τουλάχιστον 50.000 που είναι εγκλωβισμένοι στην φτωχή Ελλάδα), δεν έχει παραθέσει το παραμικρό στοιχείο που να υποστηρίζει τον σχετικό της ισχυρισμό. 

Ο  Μπάγκ Κι Μούν στήριξε την κριτική του κατά κύριο λόγο στην βάση πως η Δύση είναι «πλούσια».  Ξεπερνώντας βέβαια την πραγματικότητα πως η Ευρώπη αντιμετωπίζει σοβαρότατα δημοσιονομικά προβλήματα και μια διογκούμενη κοινωνική κρίση.  Ο ΓΓ όμως δεν είπε λέξη για το Ιράν, για την Μαλαισία, για το Αζερμπαιτζάν, για κάποιες άλλες πλούσιες – και μουσουλμανικές χώρες της Κεντρικής Ασίας – αλλά και για την ίδια την πατρίδα του την Νότια Κορέα. Κουβέντα επίσης δεν έκανε και για άλλες ισχυρές χώρες που θα μπορούσαν να παίξουν έναν ισχυρό ανθρωπιστικό ρόλο – όπως η Κίνα, η Ινδία, η Αργεντινή και η Βραζιλία.

Αυτού του είδους η υποκρισία βγάζει πραγματικά μάτια. Και δεν μπορεί η αιτία  να είναι επειδή η Ευρώπη προσφέρει προοπτικές μίας περισσότερη ανθρώπινης και καλής ζωής.  Διότι αυτή την ‘καλή ζωή’ την αρνούνται οι φανατικοί καθοδηγητές του Ισλάμ  στο οποίο ανήκουν σχεδόν σύσσωμοι οι πρόσφυγες/μετανάστες. Σύμφωνα με τα λόγια ενός από τους Σύρους πρόσφυγες :«Οι χώρες του Κόλπου έχουν κλείσει ερμητικά τις πόρτες τους στους πρόσφυγες από την Συρία». Μόνο ο ΓΓ του ΟΗΕ και οι υπεύθυνοι των ανθρωπιστικών οργανώσεων δεν ακούν αυτές όμως τι φωνές.
Επί πλέον έχουν μάτια και αυτιά κλειστά σε ορισμένες τραγικές πραγματικότητες. Όπως στην περίπτωση του «πρόσφυγα» από την Συρία που ρεπόρτερ στην Ουγγαρία έριξε με τρικλοποδιά στο έδαφος – και εισέπραξε κατακραυγή από κάθε γωνιά της Ευρώπης, Αλλά που αποσιωπήθηκε απόλυτα το γεγονός πως μόλις τον είδαν στην τηλεόραση Κουρδικές οργανώσεις, αναγνώρισαν στο πρόσωπό του εκτελεστή του Χαλιφάτου καταζητούμενου από τους Κούρδους για δολοφονικές εκτελέσεις και άλλες σχετικές βαρβαρότητες!! 

Ο καθένας λοιπόν αντιλαμβάνεται πόσα κρύβονται πίσω από τις ιστορίες δήθεν ταλαίπωρων ανθρώπων που κατακλύζουν την Ευρώπη σε αναζήτηση υποτίθεται ασφάλειας και σιγουριάς…

      
Πλήρες Άρθρο »

institute hdr
Με την ευκαιρία έκδοσης του τελευταίου του βιβλίου
Ταξίδι Μέλιτος – εκδ. Πατάκη
«Ο Άγνωστος Βενιζέλος»
O Μίμης Ανδρουλάκης συνομιλεί με το κοινό
(η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στα Ελληνικά)
Πέμπτη 14 Απριλίου 2016, 6:30 μ.μ.
Οδός Ηπίτου 17β, Πλάκα, Αθήνα
Πληροφορίες: 210 600 9800 | εσωτ. 1107
Όλες οι περιλήψεις των εκδηλώσεων εδώ.
institute hdr
Πλήρες Άρθρο »

Oμιλία Αλέκου Παπαδόπουλου

institute hdr

"Ευρώπη, Οικονομία και Μεταναστευτικό:  
Υπάρχει Διέξοδος;"
Αλέκος Παπαδόπουλος
Πρ. Υπουργός Οικονομικών

Πέμπτη 7 Απριλίου 2016, 6:30 μ.μ.
Οδός Ηπίτου 17β, Πλάκα, Αθήνα
Πληροφορίες: 210 600 9800 | εσωτ. 1107
Όλες οι περιλήψεις των εκδηλώσεων εδώ.
 
Πλήρες Άρθρο »

Ο Νέος Θησέας

Ο Νέος Θησέας
Σαν νέος Θησέας ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ξιφούλκησε κατά του Μινώταυρου, τον οποίο παρομοίωσε με τον "νεοφιλελευθερισμό".  Με όπλο του τους θεσμούς υποσχέθηκε να ανατρέψει όλες τις κακοδαιμονίες της χώρας συντρίβοντας τον κακό δαίμονα της εποχής που δεν είναι άλλος από τις ελεύθερες αγορές και τον δημοκρατικό καπιταλισμό!!
Είναι προφανές πως ο Πρόεδρος μπήκε σε ιδεολογικά χωράφια που δεν αρμόζουν στην υπερκομματική, θεωρητικά, ιδιότητά του. Εξ ίσου όμως έκανε φανερό πως η ανάλυση των οικονομικών δεδομένων δεν αποτελεί τομέα επιστημονικής του δεξιότητας. Είναι ολοφάνερο πως δεν αντιλαμβάνεται τι ακριβώς είναι και τι πρεσβεύει ο νεοφιλελευθερισμός.  
Η χρεωκοπία του ελληνικού κράτους προήλθε απο τις δυσθεώρητες δαπάνες του δημόσιου τομέα που προκάλεσε η πολιτική διαδοχικών κυβερνήσεων με την εκτός λογικής αύξηση μισθών και συντάξεων αλλά και με τη διόγκωση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα (με σημαντική μάλιστα και τη δική του συμμετοχή σαν Υπουργού Κυβερνήσεων της ΝΔ).  Ο χαρακτηρισμός της υπερμεγέθυνσης του δημοσίου για εξυπηρέτηση πελατειακών βασικά σκοπιμοτήτων σαν "επιλογή νεοφιλελεύθερη" - μιάς θεωρητικής τάσης δηλ που υποστηρίζει με φανατισμό το μικρότερο κράτος, την μείωση των φόρων και την απαλλαγή οικονομίας και κοινωνίας από δημόσιες παρεμβάσεις - συνιστά, στην καλύτερη περίπτωση, πλάνη και στην χειρότερη, σκόπιμη διαστρέβλωση.
Με ποιό τρόπο πάλι σήμερα ένα πολιτικό περιβάλλον εξοντωτικών φορολογικών επιβαρύνσεων κι' ασφυκτικών ελέγχων κάθε σχεδόν οικονομικής ή άλλης δραστηριότητας βαφτίζεται επιλογή "ελευθερίας της αγοράς" (!) μοναχά βιαστές της λογικής θα μπορούσαν να το φαντασθούν. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν, σαν θεραπεία του φαινομένου, οραματίζονται κι άλλες κανονιστικές  ρυθμίσεις και πυκνότερες θεσμικές διαδικασίες.  
Για να βρει ο τόπος περπατησιά και να προσεγγίσει ένα αναπτυξιακό μέλλον οφείλει να εγκαταλείψει ακριβώς τέτοιες λογικές. Διαφορετικά τα αδιέξοδα θα γίνονται όλο και μεγαλύτερα και πυκνότερα...


Πλήρες Άρθρο »

Ο δήμαρχος, ο επιχειρηματίας και η πόλη



Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης μου άσκησε κριτική επειδή μίλησα δήθεν ασεβώς για τον Ιβάν Σαββίδη.  Δεν εκλέγομαι στην Θεσσαλονίκη και δεν έχω κανένα λόγο να έχω σε εκτίμηση κάποιον που δεν βάζει κάποιο μέτρο σ΄ αυτά που λέει και στον εθνικό διχασμό που σπέρνει.
AdTech Ad
Το θέμα εδώ όμως δεν είναι το ποδόσφαιρο, ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ και οι δηλώσεις του. Το ζήτημα είναι η τοποθέτηση ενός Δημάρχου που κατ’ αρχήν συμπαθώ και που με κάθε τρόπο στήριξα την εκλογή του.  Αναγνωρίζω την ανάγκη να μην δυσαρεστήσει ένα σημαντικό κομμάτι του εκλογικού του σώματος, κολακεύοντας κάποιον που ασκεί σημαντική τοπική επιρροή. Οφείλει όμως να έχει τα μάτια ανοιχτά και την ευαισθησία του πολύ-επίπεδη.
Σαν Δήμαρχος δεν διαπίστωσε να γίνονται αίσχη στην Τούμπα, και στο προχθεσινό παιχνίδι αλλά και σε εκείνο που έγινε πριν δύο χρόνια; Που ήταν ο ηγέτης που θαυμάζει τότε, και με ποιο τρόπο συνέβαλε να μπεί κάποιο φρένο στις συμπεριφορές των οπαδών της ομάδας του; Πως αντέδρασε ο Δήμαρχος τότε και ποια μέτρα πήρε για να περιορίσει την βία και το αίσχος που εκπηγάζουν από ορισμένα γήπεδα στην πόλη του; Ποτέ δεν τον ενόχλησαν δηλώσεις που προτρέπουν σε διχασμό βορρά και νότου της χώρας, ενθαρρύνοντας την βία μέσω καλλιέργειας καχυποψίας, μίσους κι’ αντιπαράθεσης;
Δεν επιθυμώ να συνεχίσω γιατί δεν έχω καμία διάθεση να ρίχνω λάδι στη φωτιά. Η οικογένειά μου είχε με την ποδοσφαιρική Θεσσαλονίκη στενότατες σχέσεις. Οι Βικελίδηδες υπήρξαν στενοί οικογενειακοί φίλοι του πατέρα μου και των θείων μου. Ο Αρης και ο ΠΑΟΚ υπήρξαν πάντα σοβαροί αντίπαλοι αλλά και συνεργάτες στην προσπάθεια ανόρθωσης του ελληνικού αθλητισμού.
Πολλοί νεόφερτοι στον χώρο όμως καλλιεργούν το μίσος και την αντιπαράθεση, αποσκοπώντας μέσω του φανατισμού να πετύχουν αποτελέσματα που αδυνατούν να υλοποιήσουν στους αγωνιστικούς χώρους. Ακόμα και με εκφράσεις για «κήρυξη Τζιχάντ και τακτικές του ISIS» !! (βλ. βραδινή εκπομπή ‘Δίκης’ του Σκαί, την Δευτέρα 8 Μαρτίου).
Οι πολιτικοί εκπρόσωποι αυτών των χώρων οφείλουμε – βάζω και τον εαυτό μου ανάμεσά τους, αν και για χρόνια βρίσκομαι εκτός πολιτικού στίβου – να αγωνιζόμαστε για διαφάνεια, ορθολογισμό και λογική. Ακόμα και με σημαντικό πολιτικό κόστος. Διαφορετικά γινόμαστε σύντομα μέρος της ίδιας ντροπιαστικής εικόνας. 



Πλήρες Άρθρο »

Ο φαντασιακός ρατσισμός


Έχουμε όμως τώρα ανακαλύψει και τον ‘ρατσισμό’, που χαρακτηρίζει ό,τι δεν μας αρέσει η μας κάνει να αισθανόμαστε σχετικά άβολα. Όπως το ΡωσοΠόντιος, στο οποίο αδυνατώ να καταλάβω που βρίσκεται η προσβολή η ο σχετικός ρατσισμός. Ο εν λόγω στον οποίο αναφέρθηκα  είναι γεννημένος στην Γεωργία και πολιτογραφημένος πολίτης της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Οπου και  έχει εκλεγεί μάλιστα και στο εθνικό εκεί κοινοβούλιο (Δούμα). Εχει καταγωγή από τον Πόντο και είναι ελληνικής εθνικής ρίζας. Ουδείς αμφισβήτησε την δηλωμένη ελληνικότητα και το σχετικό του φρόνημα. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί, κατόπιν των παραπάνω, το ΡωσοΠόντιος είναι ενοχλητικό; Μήπως λόγω ελληνικού επωνύμου; Να θυμίσω πως στην Ρωσία υπάρχουν προβεβλημένες προσωπικότητες με επώνυμα ξένα, που ουδέποτε αναφέρονται με εθνικότητα πλην της ρωσικής. Όπως λχ ο επικεφαλής της Γκάζπρομ, Αλεξέι Μίλλερ, ο Γεν Δ/ντής της κρατικής ναυτιλιακής εταιρίας Σοβκομφλότ, Σεργκέι Φράνκ η ο Μιχαήλ Φρήντμαν του γιγαντιαίου ενεργειακού Ομίλου Αλφα, - που ουδέποτε αναφέρονται σαν ‘Γερμανοί’. Κάποιοι ίσως σαν ΡωσοΕβραίοι. Και σε καμία περίπτωση βέβαια οι Ποντιακής καταγωγής συμπολίτες μας δεν αποτελούν αποκλειστικό περιουσιακό στοιχείο της Βόρειας Ελλάδας,  Παντού υπαρχουν Πόντιοι. Οχι μόνο στη Θεσ/νίκη. Ποιός έδωσε εξ΄ άλλου το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να χωρίζει - με αφορμή το ποδόσφαιρο - τους Ελληνες σε Βόρειους και Νότιους απειλώντας να καταστρέψει το "ποδόσφαιρο των Αθηνών".
AdTech Ad
Είναι τραγικό λάθος επίσης να χαρακτηρίζεται σαν ρατσισμός η ανησυχία για τα μελλούμενα στην ελληνική κοινωνία από την θεαματική της διάβρωση από την μουσουλμανική πλημμυρίδα. Το μόνο που δείχνει να νοιάζει τους μετέχοντες στον δημόσιο διάλογο είναι η τύχη των "προσφύγων"/μεταναστών και οι συνθήκες διαβίωσής τους. Γράφτηκε πως "τελειώνει η υπομονή των προσφύγων" για τις  άθλιες συνθήκες διαβίωσής τους. Σαν να είχαν επίσημα προσκληθεί και προδόθηκαν οι προσδοκίες τους!! Με ύπουλο τρόπο όμως αποσιωπάται πως συνειδητά επιλέγουν παράνομες κινήσεις. Για να αποφύγουν την όποια καταγραφή και ταυτοποίηση. Γιατί πέφτουν στην θάλασσα και διακινδυνεύουν την ζωή τους και δεν επιλέγουν συνοριακά επίσημα περάσματα όπου και θα ελέγχονταν τα χαρτιά τους - όπως τα σύνορα στον Έβρο λχ? Γιατί συνωστίζονται όλοι στην Ειδομένη, που δεν υπάρχει δρόμος κι επίσημο πέρασμα στα Σκόπια παρά μονάχα η σιδηροδρομική γραμμή;  Γιατί ουδείς δεν πηγαίνει στους Ευζώνους, όπου και τα επίσημα σύνορα με την ΠΓΔΜ; Διότι προφανώς επιλέγουν να περάσουν παράνομα, και δίχως έλεγχο χαρτιών και καταγραφή, από τα χωράφια στην  γειτονική χώρα ώστε παράνομα να παρεισφρύσουν σε άλλες παραπέρα ευρωπαικές χώρες. Και κάποιοι διαμαρτύρονται όταν χώρες βάζουν εμπόδια στην παράνομη παραβίαση των συνοριακών τους εδαφών. Η Ουγγαρία λχ ύψωσε φράχτες στα χωράφια. Υπάρχουν όμως ανοιχτά 16 σημεία εισόδου. Ουδείς όμως επιλέγει να περάσει από εκεί. Διότι τότε καταγράφεται και αυτόματα ταυτοποιείται στην Ουγγαρία. Συνειδητά λοιπόν όλοι αυτοί επιλέγουν την ταλαιπωρία και τις άθλιες συνθήκες ζωής. Και διαμαρτύρονται εναντίον όσων επιχειρούν να επιβάλουν την νομιμότητα! Που κάποιοι μάλιστα αποκαλούν 'ρατσισμό'... Ήμαρτον με την υποκρισία όσων κόπτονται υπέρ των αδικοπασχόντων 'προσφύγων'-μεταναστών...
Δύο ακόμη σημεία πρέπει να διευκρινισθούν. Γιατί όλοι αυτοί έρχονται στην Ευρώπη και δεν μετακινούνται προ τις εύπορες μουσουλμανικές χώρες της κοντινής τους περιφέρειας; Οχι προς τον Λίβανο, την Ιορδανία και την Αίγυπτο. Που είναι φτωχές και τους έχουν σε στρατόπεδα για να τους μεταφέρουν μετά αλλού - και πάλι στην Ευρώπη; Γιατί ουδείς έχει μεταφερθεί προς την Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, το Κατάρ και τις άλλες χώρες του Κόλπου; Γιατί ουδείς, από τους λεγόμενους ανθρωπιστές,  δεν προβληματίζεται με την πραγματικότητα αυτή και δεν ψάχνει τις αιτίες. Αν το θέμα είναι τα κοινωνικά επιδόματα της Ευρώπης τότε δεν μιλάμε για πολιτικούς πρόσφυγες των οποίων κινδυνεύει η ζωή. Αλλά ξεκάθαρα για οικονομικούς μετανάστες που επιλέγουν χώρες για την καλύτερη και πιό προσοδοφόρα μετακίνησή τους. Ούτε και ευσταθεί το επιχείρημα πως εκεί δεν τους δέχονται. Διότι ούτε και με την Ευρώπη υπάρχει κάποια συμφωνία. Κι εδώ αυθαίρετα έρχονται. Kι έχουν μάλιστα και απαιτήσεις. Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και με τις Αραβικές χώρες του Κόλπoυ;
Γιατί αυξήθηκαν από το 2015 τα προσφυγικά ρεύματα; O εμφύλιος στην Συρία και το Ιράκ ξέσπασε κοντά στο 2011. Από τα μέσα όμως του 2015 τα 'προσφυγικά' ρεύματα κοντά 50πλασιάσθηκαν. Γιατί; Το επιχείρημα πως για αυτό φταίει η κυρα-Τασία δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική. Τον Φεβρουάριο του 2015 ο ηγέτης του Ισλαμικού Χαλιφάτου Αλ Μπαγκντατί δήλωσε πως σε λίγους μήνες επρόκειτο να πλημμυρίσει την Δύση με εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες. Ώστε να υπονομεύσει τις άπιστες κοινωνίες από μέσα. Είναι τυχαία η συγκυρία; Και πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί;
Πολλά από αυτά που συμβαίνουν πνίγονται μέσα σε μια απίστευτη ομίχλη πολιτικής ορθότητας και σχεδόν βίαιης υποκρισίας. Λαλίστατοι και προβεβλημένοι παράγοντες των ΜΜΕ και της οπτικοακουστικής τέχνης εκδηλώνουν τον αποτροπιασμό και την θλίψη τους για την κακή μοίρα των μεταναστών. Στηλιτεύοντας στάσεις που δεν συμπάσχουν με την δοκιμασία που υφίστανται οι μετανάστες και δεν εκδηλώνουν ανοιχτά την συμπαράστασή τους σ’ αυτούς. Μόνο που στη συνέχεια όλοι αυτοί αποτραβιούνται συνήθως στην πολυτέλεια της ιδιωτικής τους ζωής αφήνοντας τους υπόλοιπους απλούς πολίτες στην καθημερινότητα της μιζέριας μιας ζωής δίπλα η και μαζί, κυρίως στην επαρχία η σε υποβαθμισμένες γειτονιές των μεγάλων πόλεων,  με τους κακότυχους μετανάστες. Πού βρίσκεται σήμερα η Σούζαν Σάραντον; Θα θυμάται αύριο στο σπίτι της στο Μπέβερλυ Χιλλς τα παιδάκια που χάιδευε στο λιμάνι του Πειραιά η Αντζελίνα Τζολί; Ο Τζούντ Λώ, η Μπομ Κάρτερ και ο Μπένεντικτ Κούμπερμπατς κατηγορήθηκαν, μαζί με άλλους, από Αγγλικές εφημερίδες πως χύνουν δάκρυα για τους πρόσφυγες, ενώ στις αριστοκρατικές γειτονιές του Λονδίνου, και όχι μόνο, που ζούν σπάνια αντικρίζουν μετανάστες από την Συρία, το Ιράκ , την Ερυθραία η το Αφγανιστάν.
Το ίδιο ισχύει βέβαια και για δικούς μας τηλεοπτικούς και άλλους αστέρες που ζώστηκαν με σωσίβια για συμπαράσταση στους εγκλωβισμένους στην Ειδομένη. Παραβλέποντας βέβαια το κοινωνικό πρόβλημα της ανθρώπινης πλημμυρίδας που θα γεμίσει την Ελλάδα με απρόσκλητους μουσουλμάνους. Ένα διάλειμμα αργότερα σε μοδάτα Αθηναικά στέκια σκεπάζει, για όλους αυτούς, τις όποιες έγνοιες για την αδιαφορία τους σχετικά με το ορατό ανησυχητικό κοινωνικό μας μέλλον.
Επιλεκτικές λοιπόν ευαισθησίες που υπακούουν σε φανερές σκοπιμότητες υπονομεύουν τον ελεύθερο δημοκρατικό διάλογο καλλιεργώντας αντιθέσεις κι εντάσεις που προφανέστατα έχουν άλλους στόχους".


Πλήρες Άρθρο »

Υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσουμε;


Τα τρομοκρατικά χτυπήματα στις Βρυξέλλες θα μας βοηθήσουν να ξυπνήσουμε επί τέλους σχετικά με την πραγματική φύση της κατακλυσμικής μετακίνησης μουσουλμανικών πληθυσμών προς την Δύση τον τελευταίο χρόνο;
AdTech Ad
Δεν πρόκειται περί ταλαιπωρημένων προσφύγων που διαφεύγουν για να σώσουν την ζωή τους, αλλά περί συνειδητής μετακίνησης εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων με στόχο την διάβρωση των δυτικών κοινωνιών προς όφελος  ενός επεκτατικού Ισλάμ.
Δεν πρόκειται περί κινδυνολογιών αλλά περί συνειδητοποίησης των σχετικών διακηρύξεων των ίδιων των ακραίων ισλαμιστών ηγετών (ισλαμικό Χαλιφάτο, τζιχαντιστές ηγέτες και Μουφτής της Ιερουσαλήμ). Έχω επανειλημμένα αναφερθεί σε όλα αυτά, και είχα προειδοποιήσει. Μάταια όμως. Ελπίζω τώρα να μην εισπράξω βλακώδεις ύβρεις και 'ανθρωπιστικές' δήθεν εξαγγελίες.
Ένα ερώτημα μόνο: υπήρξαν μέχρι σήμερα μαζικές διαδηλώσεις των μετριοπαθών υποτίθεται μουσουλμάνων σε καταδίκη των σχετικών παλιότερων επιθέσεων; Θα υπάρξουν άραγε τώρα; Κι αν όχι, τι μήνυμα θα πρέπει να περάσει στον υπόλοιπο κόσμο;
Αν συνεχίσουμε την απάθεια και την σχετική αδιαφορία, απέναντι στις χιλιάδες νεοεισερχόμενους μουσουλμάνους, ας περιμένουμε πλέον και την δική μας σειρά. 


Πλήρες Άρθρο »

Οι Στόχοι του Ακραίου Ισλάμ και οι Ιδεοληψίες της Δύσης


Οι άγριες δολοφονίες αθώων ψυχών, οι καταστροφές μνημείων του ανθρώπινου πολιτισμού, οι μεταναστευτικές ροές εξαθλιωμένων ανθρώπων αποκλειστικά από μουσουλμανικές χώρες - δίχως όλες να αντιμετωπίζουν φαινόμενα εμφύλιων σπαραγμών η άλλου είδους πολεμικών συγκρούσεων - αναδεικνύει τον Ισλαμικό κόσμο  σαν προβληματικό και πλέον επικίνδυνο για την παγκόσμια ισορροπία και ειρήνη. Δίχως κανείς να μπορεί να πει πως όλοι οι μουσουλμάνοι είναι τρομοκράτες, είναι εντούτοις δυστυχώς γεγονός πως σχεδόν όλοι οι τρομοκράτες είναι φανατικοί οπαδοί του Ισλάμ.
AdTech Ad
Είναι φυσικό ολόκληρος ο κόσμος να διακατέχεται πλέον από συναισθήματα καχυποψίας η και εχθρότητας προς τους οπαδούς του Μωάμεθ και να εξετάζει εξονυχιστικά συμπεριφορές, δόγματα και αξιακές αρχές και αντιλήψεις που χαρακτηρίζουν τις κοινωνίες αλλά και τα άτομα που ακολουθούν τις διδασκαλίες της θρησκείας αυτής. Μπορεί ο κόσμος αυτός να συνυπάρξει με πληθυσμούς που ασπάζονται άλλες αρχές κι ακολουθούν διαφορετικές συμπεριφορές και κώδικες ζωής; Το γεγονός και μόνο πως για πολλούς αρχίζουν να υπάρχουν σημαντικές αμφιβολίες στις σχετικές απαντήσεις δείχνει τους κινδύνους που πλέον παγκόσμια εμφανίζονται. Για χώρες σαν την Ελλάδα, όπως και για πολλές άλλες ευρωπαϊκές κοινωνίες, που το ζήτημα της συμβίωσης με αυξανόμενος αριθμούς πιστών του Ισλάμ αποτελεί ορατή πραγματικότητα δεν είναι λίγα τα αγωνιώδη ερωτήματα που ζητούν απάντηση.
Πολλοί ισχυρίζονται πως η ένταση της καχυποψίας προς τους οπαδούς του Ισλάμ διευκολύνει τους ακραίους της Τζιχάντ και τους ηγήτορες του Ισλαμικού Χαλιφάτου διότι ακριβώς στόχος τους είναι η δημιουργία ρηγμάτων στις δυτικές κοινωνίες και η υπονόμευση της ευρωπαϊκής δημοκρατίας. Διαφωνώ. Το τελευταίο που απασχολεί τον Αλ Μπαγκντατί (ηγέτη του ISIS) και τους επιτελείς του είναι η διχόνοια στην Ευρώπη και η τύχη της δημοκρατίας. Η Τζιχάντ δεν είναι κομμουνισμός να στοχεύει στην εσωτερική διάβρωση του ιδεολογικού οικοδομήματος του αντιπάλου, την ανάδειξη της δικής του ανωτερότητας και την προσέλκυση - μέσω της σχετικής προπαγάνδας - οπαδών. Στόχος του ακραίου Ισλάμ είναι η καταστροφή του αντίπαλου κοινωνικού οικοδομήματος και συστήματος αξιών επεκτείνοντας το κράτος του Θεού (Νταρ αλ Ισλάμ) σε περιοχές που ακόμη ανθίστανται, δεν ασπάζονται την Σαρία κι ανήκουν έτσι στον κόσμο του Πολέμου (Νταρ αλ Χαρμπ). Δεν αντιμετωπίζεται το επεκτατικό Ισλάμ με περισσότερη Δημοκρατία και ακόμη πιό γενναιόδωρη και γαλαντόμος Ευρώπη. Διότι για τους Σαλαφιστές (τους οπαδούς των πρακτικών της εποχής του Προφήτη) η Δημοκρατία αποτελεί ύβρι. Δημοκρατία σημαίνει λαϊκή κυριαρχία. Που μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Η κυρίαρχη όμως βούληση του λαού δεν είναι δυνατόν να βρίσκεται πάνω από (η και να μπορεί να τροποποιεί) τις διδασκαλίες του Προφήτη και των Σοφών του Ισλάμ (Σούρα και Χαντίντ). Ισλάμ σημαίνει «υποταγή». Σε όλα, σε θρησκεία αλλά και σε πολιτική. Δίχως τελική υποταγή δεν μπορεί να υπάρξει κάθαρση και λήξη της μέχρι τέλους σύγκρουσης. Γι αυτό και μετριοπαθές Ισλάμ περιγράφεται μοναχά αυτό που βρίσκεται περιθωριοποιημένο, σε δραματική μειοψηφία η κάτω από την μπότα της καταπίεσης (στρατιωτικά η κομμουνιστικά καθεστώτα). Δεν είναι τυχαίο πως δεν έχει υπάρξει κάποια σημαντική γενική κινητοποίηση μουσουλμάνων -στη Δύση η αλλού- καταδίκης των ακραίων δολοφονικών επιθέσεων των Τζιχαντιστών. Σε αντίθεση με τις κολοσσιαίες κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας για τα σκίτσα του Προφήτη η (παλαιότερα στην Αθήνα) για το σχίσιμο από αστυνομικό υποτιθέμενων σελίδων του Κορανίου.
Είναι υποχρέωσή μας λοιπόν σαν Δυτικών κοινωνιών που σέβονται και θέλουν να προστατεύσουν την Δημοκρατία να δίνουμε μάχες για τις αξίες που φτιάξαμε και που μας χαρακτηρίζουν. Ο σεβασμός του άλλου, η πολυφωνία, η ανοχή του διαφορετικού αλλά και η υποταγή στον νόμο και τους κανόνες. Η εμφάνιση μαθήτριας προ ημερών στην παρέλαση με μαντήλα προκάλεσε συζητήσεις. Και βέβαια είναι δικαίωμα του καθενός σε μια Δημοκρατία να επιλέγει την εμφάνιση της αρεσκείας του. Οταν όμως το δικαίωμα αυτό αφορά όλους. Κι όχι κάποιος να εξαιρείται λόγω εθνικής η θρησκευτικής ιδιαιτερότητας. Προσβάλλοντας την ομοιομορφία και καταπατώντας τους σχετικούς κανόνες. Θα μπορούσε ένας άλλος μαθητής να φορέσει τζιν παντελόνι; Η μια μαθήτρια κολάν; Αν όχι, και η εξαίρεση αφορά μόνο θρησκευτική επιλογή και ιδιαιτερότητα, ανοίγουν επικίνδυνα ρήγματα στην δημοκρατική ισονομία. Σε λίγο θα υπάρξει ενδεχόμενα απαίτηση στα σούπερ μάρκετ να υπάρχει απαραίτητα «χαλάλ» (φαγητό που επιτρέπει η Σαρία) και να το χειρίζονται αποκλειστικά και μόνο μουσουλμάνοι εργαζόμενοι. Εξ ίσου μπορεί να απαιτηθεί η απαγόρευση πώλησης ποτών και χοιρινού σε ορισμένα μαγαζιά τροφίμων. Η και να μην επιτρέπονται διάφορα δημόσια έθιμα το Πάσχα η τα Χριστούγεννα! Εκτιμώ πως οι νεοεισερχόμενοι σε μια κοινωνία οφείλουν να ακολουθούν τους κανόνες και να σέβονται τις αξίες της χώρας που τους δέχεται. Κι όχι η χώρα να προσαρμόζεται στις δικές τους αξιακές απαιτήσεις. Διαφορετικά οι μελλοντικές εμπλοκές είναι αναπόφευκτες. Και η όξυνση ορατή.
Δεν συμφωνώ επίσης με την αντίληψη πως η έξαρση του ισλαμικού εξτρεμισμού οφείλεται στους πολέμους της Δύσης σε χώρες μουσουλμανικές η και στο αποικιοκρατικό της παρελθόν. Εχουν σημειωθεί επιθέσεις δίχως την παραμικρή ταύτιση με Δυτική ανάμιξη η με παλαιότερες επεκτατικές κινήσεις μεγάλων δυνάμεων. Τι σχέση έχει η Μπόκο Χαράμ λχ με τον πόλεμο στο Ιράκ η το Αφγανιστάν; To ίδιο ισχύει για την Αλ Σαχάμπ στην Σομαλία και τις φονικές της δραστηριότητες κυρίως στην Κένυα. Οι σφαγές αλλόπιστων στο Νταρφούρ του νότιου Σουδάν τι σχέση είχαν με όλα αυτά; Όπως και οι πρόσφατες δολοφονίες Χριστιανών από την Τζαμάατ ουλ Αχράρ στο Πακιστάν; Ποιός έχει ποτέ καταπιέσει η σκλαβώσει τους Ουαχάμπις στη Σ. Αραβία ώστε να ξιφουλκούν με μίσος κατά της Δύσης και των ετερόδοξων Σιιτών μουσουλμάνων, και τι σχέση έχουν όλα αυτά με τους Αιγύπτιους ισλαμιστές που δολοφόνησαν τον Σαντάτ όπως και με τους Αδελφούς Μουσουλμάνους που μάχονται για την επιβολή του Ισλαμικού Νόμου; Ας μην ψάχνουν κάποιοι για ερμηνείες σε παραδοσιακές δυτικές ιδεοληψίες για να δικαιολογήσουν τα γι’ αυτούς δυσεξήγητα σε σχέση με το Ισλάμ και τις κινήσεις ορισμένων φανατικών του πιστών.. 


Πλήρες Άρθρο »

Εκεί που απέτυχαν οι Οθωμανοί


Πολλοί θεωρούν τις όποιες ανησυχίες για τις μελλοντικές επιπτώσεις της τεράστιας εισροής μουσουλμάνων μεταναστών άκαιρες και ίσως και ρατσιστικές. Εν τούτοις, λίγοι εξηγούν με νηφαλιότητα και αναλυτικά πώς θα μπορέσει η ελληνική κοινωνία να απορροφήσει αλλά και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες μιάς τέτοιας κοινωνικής αναταραχής.
AdTech Ad
Ιδιαίτερα για τα νησιά οι επιπτώσεις θα είναι πιθανότατα ταχύτατα καταλυτικές. Σε κοινωνίες των 2 – 6.000 κατοίκων η εισροή ισάριθμων η και περισσότερων μεταναστών (οι περισσότεροι δίχως τις παραμικρές δεξιότητες, συνήθως αναλφάβητοι και με διαφορετικές κλίμακες κοινωνικών και ηθικών αξιών – μουσουλμάνοι) προμηνύει εντάσεις, αδιέξοδα και βίαιες ακόμη αντιπαραθέσεις. Είναι εγκληματική η αδιαφορία κάποιων για τις σχετικές επιπτώσεις και η εμμονή σε συναισθηματικά φορτισμένες αντιδράσεις και η επιθετικότητα εναντίον όποιων επισημαίνουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Πως θα ζήσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, ποιος θα φροντίσει για το φαγητό και τις καθημερινές τους ανάγκες, πως θα συντηρηθούν οικονομικά και ποιος θα κοιτάξει τις οικογένειες και τα ανήλικά τους παιδιά;
Εξ άλλου το γεγονός του διαφορετικού θρησκευτικού τους προσανατολισμού, που για τους περισσότερους είναι εξαιρετικά υψηλής σημασίας, θα καλλιεργεί αντιπάθειες και βαθιές κοινωνικές ρωγμές. Κάποια στιγμή οι γιαγιάδες που σήμερα ξοδεύουν από το υστέρημά τους για την φροντίδα των νεοφερμένων και των ανήλικων παιδιών τους θα εξαντληθούν οικονομικά αλλά και από πλευράς ανθρώπινης αντοχής. Τι θα γίνει τότε; Θα μετατραπούν ο μικρές νησιώτικες ελληνικές κοινωνίες σε αρένες αντιπαράθεσης και πιθανής βίας; Πως θα λειτουργήσουν θεσμοί και διαδικασίες;
To ζήτημα δεν είναι αν οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζονται με τρόπο φιλόξενο και καλοπροαίρετο. Το πρόβλημα είναι ποιες θα είναι οι επιπτώσεις μιας μεγάλης πληθυσμιακής και αξιακής ανακατάταξης που θα οδηγήσει τις μικρές κοινωνίες της ελληνικής επαρχίας – και ιδίως της νησιώτικής-  σε οριακές καταστάσεις και σε πρωτόγνωρες συνθήκες διαβίωσης. Να μην ξεχνάμε: είναι προβληματικό το γεγονός πως τόσες χιλιάδες μουσουλμάνων ξεχύθηκαν άξαφνα προς την Δύση όχι για να σωθούν από τον πόλεμο η εμφύλιες συρράξεις αλλά – οι περισσότεροι -  σε αναζήτηση άλλων χωρών για μετεγκατάσταση και πιθανότατα, αργότερα,  σημαντικό πολιτικό ρόλο. Γιατί δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως μετακίνηση  προς τις εύπορες χώρες της μουσουλμανικής Ανατολής η Αραβίας; Γιατί η τεράστια αυτή ροή μεταναστών ξεκίνησε μετά το κάλεσμα του ηγέτη του Ισλαμικού Χαλιφάτου για «φυγή» (Χαιζίρια) προς την Δύση εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων ώστε οι Δυτικές κοινωνίες να διαβρωθούν από το εσωτερικό τους και να μετατραπούν, όσο παράξενο κι αν ακούγεται σε Δυτικά αυτιά,  σε ‘οίκο του Θεού’ (Dar Al Islam); Γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των νεοεισερχομένων είναι νέοι άνδρες κάτω των 35 ετών; Οι ηλικιωμένοι και τα γυναικόπαιδα δεν κινδυνεύουν από τον πόλεμο; Προτιμούν να μείνουν πίσω και να πεθάνουν;
Οσο δεν υπάρχουν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά οι ανησυχίες είναι εύλογες και η ηρεμία δύσκολα επιστρέψει στα εδάφη της χώρας…
Είναι τραγικό λαθος να χαρακτηρίζεται σαν ‘ρατσισμός’ η ανησυχία για τα μελλούμενα στην ελληνική κοινωνία από την θεαματική της διάβρωση από την μουσουλμανική πλημμυρίδα. Το μόνο που δείχνει να νοιάζει τους μετέχοντες στον δημόσιο διάλογο είναι η τύχη των "προσφύγων"/μεταναστών και οι συνθήκες διαβίωσής τους. Γράφτηκε πως "τελειώνει η υπομονή των προσφύγων" για τις  άθλιες συνθήκες διαβίωσής τους. Σαν να είχαν επίσημα προσκληθεί και προδόθηκαν οι προσδοκίες τους!! Με ύπουλο τρόπο όμως αποσιωπάται πως συνειδητά επιλέγουν παράνομες κινήσεις. Για να αποφύγουν την όποια καταγραφή και ταυτοποίηση. Γιατί πέφτουν στην θάλασσα και διακινδυνεύουν την ζωή τους και δεν επιλέγουν συνοριακά επίσημα περάσματα όπου και θα ελέγχονταν τα χαρτιά τους - όπως τα σύνορα στον Εβρο λχ?  Γιατί συνωστίζονται όλοι στην Ειδομένη, που δεν υπάρχει δρόμος κι επίσημο πέρασμα στα Σκόπια παρά μονάχα η σιδηροδρομική γραμμή;  Γιατί ουδείς πηγαίνει στους Ευζώνους, όπου και τα επίσημα σύνορα με την ΠΓΔΜ;  Διότι προφανώς επιλέγουν να περάσουν παράνομα από τα χωράφια, δίχως έλεγχο χαρτιών και καταγραφή,  στην  γειτονική χώρα ώστε παράνομα να παρεισφρύσουν σε άλλες παραπέρα ευρωπαικές χώρες.  Και κάποιοι διαμαρτύρονται όταν χώρες βάζουν εμπόδια στην παράνομη παραβίαση των συνοριακών τους εδαφών.  Η Ουγγαρία λχ ύψωσε φράχτες στα χωράφια. Υπάρχουν όμως ανοιχτά 16 σημεία  εισόδου. Ουδείς εν τούτοις επιλέγει να περάσει από εκεί. Διότι τότε καταγράφεται και αυτόματα ταυτοποιείται στην Ουγγαρία. Συνειδητά λοιπόν όλοι αυτοί επιλέγουν την ταλαιπωρία και τις άθλιες συνθήκες ζωής. Και διαμαρτύρονται εναντίον όσων επιχειρούν να επιβάλουν την νομιμότητα!  Που κάποιοι μάλιστα αποκαλούν 'ρατσισμό'... Ημαρτον με την υποκρισία όσων κόπτονται υπέρ των αδικοπασχόντων 'προσφύγων'-μεταναστών...
Επιλεκτικές λοιπόν ευαισθησίες που υπακούουν σε φανερές σκοπιμότητες υπονομεύουν τον ελεύθερο δημοκρατικό διάλογο καλλιεργώντας αντιθέσεις κι εντάσεις που προφανέστατα έχουν άλλους στόχους.
Ετσι που δείχνουν τα πράγματα είναι φανερό πως αργά η γρήγορα η χώρα θα πλημμυρίσει επικίνδυνα από μουσουλμάνους. Με την ανοχή μάλιστα η και το καλοπροαίρετο καλωσόρισμα της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων. Η σύνθεση του πληθυσμού μακροπρόθεσμα θα αλλάξει. Και με τον πολλαπλασιασμό των καινουργιοφερμένων πολύ σύντομα θα αρχίσουν να μεταβάλλονται η αξιακές επιλογές  της κοινωνίας. Ο,τι δεν μπόρεσαν να επιτύχουν οι Οθωμανοί, επειδή δεν το ήθελαν μιά και ο εξισλαμισμός - λόγω φορολογικών προτεραιοτήτων -  δεν ήταν ανάμεσα στους στόχους τους, θα πραγματοποιηθεί βαθμιαία τώρα. Με την πλημμυρίδα μουσουλμάνων που εισέρχονται ακατάπαυστα στη χώρα. Δεν υπάρχει όμως και τίποτα που μπορούμε να κάνουμε.  Μιά και σχεδόν κανείς δεν βλέπει την πραγματικότητα και η στάση του κόσμου είναι εντυπωσιακά θετική απέναντι στις χιλιάδες των νεοεισερχομένων.


Πλήρες Άρθρο »

ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ



Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τοποθετείται ιδεολογικοπολιτικά με αποτέλεσμα να μην εκφράζει πλέον όλους τους Ελληνες. Εμένα τουλάχιστον πολλές του απόψεις με ενοχλούν και με βρίσκουν ολότελα αντίθετο. Χρησιμοποιώντας εκφράσεις του Γιάνη Βαρουφάκη περί 'Μινώταυρου' λογικά θα ενοχλεί και πολλούς άλλους.  Πως γίνεται ένα Πρόεδρος τόσο ανοιχτά και, κατά τη γνώμη μου, άστοχα να πολιτεύεται; 

Εχω συχνά καταθέσει τις απόψεις μου ώστε και οι πλέον αρχάριοι να καταλάβουν τι είναι ο νεοφιλελευθερισμός. Με βάση την τελευταία ομιλία του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Ισραήλ (όπου ταυτίζεται ο Νεοφιλελευθερισμός με τον 'Μινώταυρο' που καταστρέφει την παγκόσμια οικονομία - κάτι σαν το ομότιτλο βιβλίο του Γιάνη Βαρουφάκη δηλ) αποδείχθηκε πως είτε ο κόσμος δεν διαβάζει είτε εγώ απέτυχα στην προσπάθειά μου να γίνω σαφής. Θα κάνω λοιπόν μία ακόμη, πολύ απλούστερη και συντομότερη, προσπάθεια.

 Ο νεοφιλελευθερισμός υποστηρίζει μια πολιτική λιγότερου κράτους και περισσότερης ελευθερίας. Ακρογωνιαία λίθος της οικονομικής του στρατηγικής είναι η μείωση έως και η κατάργηση των  άμεσων φόρων. Είναι χαρακτηριστικό πως όπου μειώνεται η άμεση φορολογία αυξάνει η ανάπτυξη και ο πλούτος. Στο Τέξας των ΗΠΑ λχ με μηδενική σχεδόν άμεση φορολογία, σημειώνονται οι ταχύτεροι ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης σε σχέση με κάθε άλλη Πολιτεία. Και είναι παράλογος ο ισχυρισμός πως οι έμμεσοι φόροι είναι άδικοι. Διότι  τους έμμεσους φόρους τους επιλέγεις και μπορείς να τους αποφύγεις. Και συνδέονται με τις οικονομικές σου δραστηριότητες. Πολλές αγορές, περισσότεροι φόροι. Ο οικονομικά ισχυρότερος λοιπόν καταναλωτής καταβάλλει και τους περισσότερους φόρους. Η κυβέρνηση μάλιστα μπορεί να επιλέξει που (σε ποιά δηλ προιόντα) μπορεί να επιβάλει μικρούς η μεγαλύτερους φόρους. Γενικά πάντως η ασύδοτη φορολογία, δίχως μάλιστα άμεση ανταποδοτικότητα προς την κοινωνία, είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα.

Φόροι λοιπόν και νεοφιλελευθερισμός δεν πάνε μαζί. Ο Στουρνάρας λχ και ο Σαμαράς δεν είναι, και δεν θα μπορούσαν να είναι, νεοφιλελεύθεροι. Γιατί ρήμαξαν τα μεσαία στρώματα με άμεσους κυρίως φόρους (ΕΝΦΙΑ, εισφορά αλληλεγγύης κλπ) . Το ίδιο και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ. Για τον ίδιο περίπου λόγο. Οπως και ο Παυλόπουλος βέβαια, που σαν Υπουργός του Καραμανλή φόρτωσε το Δημόσιο με μερικές χιλιάδες μόνιμους υπαλλήλους. 

Σε μιά νεοφιλελεύθερη οικονομική πολιτική θα ήταν βέβαια αδύνατον να υπάρξει το τελευταίο επίτευγμα του υπαρκτού ελληνισμού. Το 3% δηλ των φορολογουμένων να σηκώνει στις πλάτες του το 50% περίπου του συνόλου των αμέσων φόρων!! Και να υλοποιεί ένα πραγματικό ‘ιατρικό θαύμα’. Δηλ. το άλλο 50%  των φορολογουμένων να δηλώνει εισόδημα κάτω των 5.000 ευρώ τον χρόνο. Δηλ. μερικές χιλιάδες οικογένειες  σε όλη τη χώρα και από όλα τα κοινωνικά στρώματα  να ζούν σχεδόν χωρίς καθόλου φαγητό  ολόκληρο τον χρόνο!

Πράγματι, ο νεοφιλελευθερισμός δεν είναι ικανός για τέτοια θαύματα. Και δεν μπορεί να είναι 'Μινώταυρος'!! Δυστυχώς, ο ΠτΔ άλλα πιστεύει... Και γι’ αυτό φαίνεται ο κρατισμός κυριαρχεί. Και με την ευκαιρία: η Αντιπολίτευση έχει μοναδική ευκαιρία να διαφοροποιηθεί απόλυτα από τις επιλογές της κυβέρνησης - αλλά και από τις ξεπερασμένες απόψεις του ΠτΔ - και να δείξει στον κόσμο ένα διαφορετικό δρόμο - μιά άλλη προοπτική. Οχι δηλ. απλά να μην ψηφίσει την όποια διάταξη που επιβάλει νέους φόρους η αυξάνει τους υπάρχοντες. Αλλά να κινητοποιήσει τον κόσμο εναντίον τους. Και παράλληλα, να προτείνει δραματικές περικοπές δαπανών μέσω κατάργησης κρατικών φορέων και περικοπές προσωπικού. Είναι αδιανόητο να δέχονται όλοι αδιαμαρτύρητα την έκρηξη της ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα με πάνω από 1 εκ 300 χιλ ανθρώπους να έχουν χάσει τις δουλειές τους. Και την ίδια ώρα να θεωρείται περίπου έγκλημα καθοσιώσεως η όποια απόλυση στο Δημόσιο - μέσω κατάργησης φορέων - για να σωθεί τελικά ο τόπος!! Ας συμπορευθεί επι τέλους και η Αντιπολίτευση με την πραγματικότητα και την λογική. Για να μην θρηνήσουμε τελικά την κατρακύλα της χώρας στην αγκαλιά του φασιστικού ολοκληρωτισμού...   


Πλήρες Άρθρο »