Πως θα Αντέξουν τα Νησιά την Ισλαμική Πληθυσμιακή Ροή;

Πολλοί θεωρούν τις όποιες ανησυχίες για τις μελλοντικές επιπτώσεις της τεράστιας εισροής μουσουλμάνων μεταναστών άκαιρες και ίσως και ρατσιστικές. Εν τούτοις, λίγοι εξηγούν με νηφαλιότητα και αναλυτικά πώς θα μπορέσει η ελληνική κοινωνία να απορροφήσει αλλά και να αντιμετωπίσει τις συνέπειες μιάς τέτοιας κοινωνικής αναταραχής. Ιδιαίτερα για τα νησιά οι επιπτώσεις θα είναι πιθανότατα ταχύτατα καταλυτικές. Σε κοινωνίες των 2 – 6.000 κατοίκων η εισροή ισάριθμων η και περισσότερων μεταναστών (οι περισσότεροι δίχως τις παραμικρές δεξιότητες, συνήθως αναλφάβητοι και με διαφορετικές κλίμακες κοινωνικών και ηθικών αξιών – μουσουλμάνοι) προμηνύει εντάσεις, αδιέξοδα και βίαιες ακόμη αντιπαραθέσεις. Είναι εγκληματική η αδιαφορία κάποιων για τις σχετικές επιπτώσεις και η εμμονή σε συναισθηματικά φορτισμένες αντιδράσεις και η επιθετικότητα εναντίον όποιων επισημαίνουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες. Πως θα ζήσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, ποιος θα φροντίσει για το φαγητό και τις καθημερινές τους ανάγκες, πως θα συντηρηθούν οικονομικά και ποιος θα κοιτάξει τις οικογένειες και τα ανήλικά τους παιδιά;

Εξ άλλου το γεγονός του διαφορετικού θρησκευτικού τους προσανατολισμού, που για τους περισσότερους είναι εξαιρετικά υψηλής σημασίας, θα καλλιεργεί αντιπάθειες και βαθιές κοινωνικές ρωγμές. Κάποια στιγμή οι γιαγιάδες που σήμερα ξοδεύουν από το υστέρημά τους για την φροντίδα των νεοφερμένων και των ανήλικων παιδιών τους θα εξαντληθούν οικονομικά αλλά και από πλευράς ανθρώπινης αντοχής. Τι θα γίνει τότε; Θα μετατραπούν ο μικρές νησιώτικες ελληνικές κοινωνίες σε αρένες αντιπαράθεσης και πιθανής βίας. Πως θα λειτουργήσουν θεσμοί και διαδικασίες;

To ζήτημα δεν είναι αν οι άνθρωποι αυτοί αντιμετωπίζονται με τρόπο φιλόξενο και καλοπροαίρετο. Το πρόβλημα είναι ποιες θα είναι οι επιπτώσεις μιας μεγάλης πληθυσμιακής και αξιακής ανακατάταξης που θα οδηγήσει τις μικρές κοινωνίες της ελληνικής επαρχίας – και ιδίως της νησιώτικής- σε οριακές καταστάσεις και σε πρωτόγνωρες συνθήκες διαβίωσης. Να μην ξεχνάμε: είναι προβληματικό το γεγονός πως τόσες χιλιάδες μουσουλμάνων ξεχύθηκαν άξαφνα προς την Δύση όχι για να σωθούν από τον πόλεμο η εμφύλιες συρράξεις αλλά – οι περισσότεροι - σε αναζήτηση άλλων χωρών για μετεγκατάσταση και πιθανότατα έλεγχο. Γιατί δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως μετακίνηση προς τις εύπορες χώρες της μουσουλμανικής Ανατολής η Αραβίας; Γιατί η τεράστια αυτή ροή μεταναστών ξεκίνησε μετά το κάλεσμα του ηγέτη του Ισλαμικού Χαλιφάτου για «φυγή» (Χαιζίρια) προς την Δύση εκατοντάδων χιλιάδων μουσουλμάνων ωστε οι Δυτικές κοινωνίες να διαβρωθούν από το εσωτερικό τους και να μετατραπούν σε οίκο του Θεού (Dar Al Islam);

Οσο δεν υπάρχουν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά οι ανησυχίες είναι εύλογες και η ηρεμία δύσκολα επιστρέψει στα εδάφη της χώρας…
Πλήρες Άρθρο »

Η Κατάρευση της Μεσαίας Τάξης... και οι Συνακόλουθες Εντάσεις

Οι πολιτικές εξελίξεις συνδέονται άμεσα με οικονομικές επιλογές και κοινωνικές μεταβολές. Οι οικονομικές αποφάσεις τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε δραματικές κοινωνικο-πολιτικές ανατροπές. Κεντρικός παράγοντας που τα προκαλεί όλα αυτά είναι η κατάρρευση της μεσαίας τάξης. Με την βαριά φορολογία, τον επεκτατικό κρατισμό, την ασύδοτη γραφειοκρατία και την θυσία του ιδιωτικού τομέα για την σωτηρία ενός αναποτελεσματικού κι’ απόλυτα αυταρχικού δημοσίου οι κυβερνήσεις οδήγησαν στην κατάρρευση της μεσαίας τάξης.


Δίχως μεσαία τάξη δεν υπάρχει δημοκρατία

Η διάλυση όμως της μεσαίας τάξης υπονομεύει την λειτουργία της δημοκρατίας διότι σταδιακά εξαφανίζει όλα της τα στηρίγματα. Δίχως μεσαία τάξη δεν υπάρχει δημοκρατία. Τα συστατικά για την οικοδόμησή της συνυπάρχουν με την δική της παρουσία. Αυτή απαιτεί την ύπαρξη υποδομών, συστήματος κοινωνικής φροντίδας και υγείας, ικανοποιητική παιδεία και αστικά περιβάλλοντα ευρύτερης αποδοχής. Προσφέρει παράλληλα και την φορολογική βάση για οικοδόμηση και χρηματοδότησή τους. Απαιτεί επίσης ένα σύστημα ελέγχου και απολογισμού των πολιτικών αρχών για την λειτουργία μιάς κοινωνίας πολιτών που αποτελεί την βάση μιάς δημοκρατικής τάξης.

Οι καταιγισμοί φορολογικών επιβαρύνσεων και η εμμονή των πολιτικών αρχών σε ένα σύστημα ψηφοφόρων – πελατών που ακυρώνει κάθε ορθολογική μεταρρύθμιση καταβυθίζει την χώρα στο τέλμα και την μεσαία τάξη στην αφάνεια. Η κυβέρνηση της Αριστεράς μάλιστα, με προμετωπίδα μια ξεθωριασμένη ιδεοληψία αριστερών συνθημάτων περί αναδιανομής (ανύπαρκτων πιά) εισοδημάτων, ανθρωπισμού κι υποτιθέμενης αλληλεγγύης μετατρέπει σταδιακά την χώρα σε τέλμα οικονομικής κακουχίας και σε απέραντο στρατόπεδο ανεξέλεγκτης εισροής χιλιάδων μουσουλμάνων.

Η κατάρρευση της αστικής τάξης εκθέτει τους θεσμούς αλλά και την δημοκρατία σε λογής θανατηφόρους κινδύνους. Η αδιάκοπη εισβολή μεταναστών πάλι καλλιεργεί πρόσθετους φόβους κι ανησυχία για τις αντοχές του κοινωνικού ιστού και για τις μελλοντικές δυνατότητες επιβίωσης ενός είδους γενικότερης συνοχής. Αγωνιώντας για το μέλλον οφείλουμε να μην πάρουμε αψήφιστα τα ζητήματα αυτά και να φροντίσουμε να χτίσουμε μιλά κοινωνία ικανή να αντεπεξέλθει στις νέες αυτές προκλήσεις.


Η Τυραννία της ‘Πολιτικής Ορθότητας’ και η Υποκρισία

Πολλά από αυτά που συμβαίνουν πνίγονται μέσα σε μια απίστευτη ομίχλη πολιτικής ορθότητας και σχεδόν βίαιης υποκρισίας. Λαλίστατοι και προβεβλημένοι παράγοντες των ΜΜΕ και της οπτικοακουστικής τέχνης εκδηλώνουν τον αποτροπιασμό και την θλίψη τους για την κακή μοίρα των μεταναστών. Στηλιτεύοντας στάσεις που δεν συμπάσχουν με την δοκιμασία που υφίστανται οι μετανάστες και δεν εκδηλώνουν ανοιχτά την συμπαράστασή τους σ’ αυτούς. Μόνο που στη συνέχεια όλοι αυτοί αποτραβιούνται συνήθως στην πολυτέλεια της ιδιωτικής τους ζωής αφήνοντας τους υπόλοιπους απλούς πολίτες στην καθημερινότητα της μιζέρια μιάς ζωής δίπλα η και μαζί, κυρίως στην επαρχία η σε υποβαθμισμένες γειτονιές των μεγάλων πόλεων, με τους κακότυχους μετανάστες. Που βρίσκεται σήμερα η Σούζαν Σάραντον; Θα θυμάται αύριο στο σπίτι της στο Μπέβερλυ Χιλλς τα παιδάκια που χάιδευε στο λιμάνι του Πειραιά η Αντζελίνα Τζολί; Ο Τζούντ Λώ, η Μπομ Κάρτερ και ο Μπένεντικτ Κούμπερμπατς κατηγορήθηκαν, μαζί με άλλους, από Αγγλικές εφημερίδες πως χύνουν δάκρυα για τους πρόσφυγες, ενώ στις αριστοκρατικές γειτονιές του Λονδίνου, και όχι μόνο, που ζούν σπάνια αντικρύζουν μετανάστες από την Συρία, το Ιράκ , την Ερυθραία η το Αφγανιστάν.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και για δικούς μας τηλεοπτικούς και άλλους αστέρες που ζώστηκαν με σωσίβια για συμπαράσταση στους εγκλωβισμένους στην Οιδομένη. Παραβλέποντας βέβαια το κοινωνικό πρόβλημα της ανθρώπινης πλημμυρίδας που θα γεμίσει την Ελλάδα με απρόσκλητους μουσουλμάνους, την ώρα που κανείς τους – εντελώς ανεξήγητα - δεν μετακινήθηκε προς τις πλούσιες ισλαμικές χώρες της Αραβικής Χερσονήσου. Ένα διάλειμμα αργότερα σε μοδάτα Αθηναικά στέκια σκεπάζει, για όλους αυτούς, τις όποιες έγνοιες για την αδιαφορία τους σχετικά με το κοινωνικό μας ορατό μέλλον.



Ο Φαντασιακός Ρατσισμός

Εχουμε όμως τώρα ανακαλύψει και τον ‘ρατσισμό’, που χαρακτηρίζει ό,τι δεν μας αρέσει η μας κάνει να αισθανόμαστε σχετικά άβολα. Όπως το ΡωσοΠόντιος, στο οποίο αδυνατώ να καταλάβω που βρίσκεται η προσβολή η ο σχετικός ρατσισμός. Ο εν λόγω στον οποίο αναφέρθηκα είναι γεννημένος στην Γεωργία και πολιτογραφημένος πολίτης της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Οπου και έχει εκλεγεί μάλιστα και στο εθνικό εκεί κοινοβούλιο (Δούμα). Εχει καταγωγή από τον Πόντο και είναι ελληνικής εθνικής ρίζας. Ουδείς αμφισβήτησε την ελληνικότητα και το σχετικό του φρόνημα. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί, κατόπιν των παραπάνω, το ΡωσοΠόντιος είναι ενοχλητικό; Μήπως λόγω ελληνικού επωνύμου; Να θυμίσω πως στην Ρωσία υπάρχουν προβεβλημένες προσωπικότητες με επώνυμα ξένα, που ουδέποτε αναφέρονται με εθνικότητα πλην της ρωσικής. Όπως λχ ο επικεφαλής της Γκάζπρομ, Αλεξέι Μίλλερ, ο Γεν Δ/ντής της κρατικής ναυτιλιακής εταιρίας Σοβκομφλότ, Σεργκέι Φράνκ η ο Μιχαήλ Φρήντμαν του γιγαντιαίου ενεργειακού Ομίλου Αλφα, - που ουδέποτε αναφέρονται σαν ‘Γερμανοί’. Επιλεκτικές λοιπόν ευαισθησίες που υπακούουν σε φανερές σκοπιμότητες υπονομεύουν τον ελεύθερο δημοκρατικό διάλογο καλλιεργώντας αντιθέσεις κι εντάσεις που προφανέστατα έχουν άλλους στόχους.
Πλήρες Άρθρο »

Ο Ρωσοπόντιος Εξολοθρευτής

Ομολογώ πως δυσκολεύτηκα να αναγνωρίσω την γλώσσα στην οποία έκανε δηλώσεις στα …Ρώσικα ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ κ Σαββίδης! Ισως στο Ροστώβ του μακρινού ποταμού Ντόν, να γίνεται ευχερέστερα κατανοητός. Σίγουρα όμως όχι και στη Μόσχα!!

Φαίνεται πως στα Νοτιορώσικα λημέρια του Ιβάν, όταν ένας παίκτης σπρώχνει την μπάλα με τα χέρια μπροστά από τον τερματοφύλακα, δεν είναι παράβαση. Παρά μοναχά η μετέπειτα ενέργεια του γκολκήπερ.

Με ενοχλεί να σχολιάζω ποδοσφαιρικά γεγονότα. Όταν όμως έχουν σχεδόν τα πάντα ποδοσφαιροποιηθεί είναι αδύνατον να μείνει κάποιος αδιάφορος. Κυρίως στους αστήρικτους ισχυρισμούς περί ‘κράτους των Αθηνών’. Που καταπιέζει τους πάντες. Σαν να μην έχουν περάσει Βορειοελλαδίτες από τους υψηλότερους θώκους της ελληνικής πολιτικής και πολιτειακής ιεραρχίας. Που άφησαν όμως να τους καταπιεί ο Λεβιάθαν της Αθήνας; Πραγματικότητα λοιπόν η φαντασίωση;

Η επιδίωξη επίσης να αντικατασταθούν τα πάντα από Θεσσαλονικιούς σε τι ακριβώς αποσκοπεί; Να δημιουργηθεί δηλαδή ένα καινούργιο ‘κράτος του Βορρά’; Κι αν αποδειχθεί κι αυτό κατώτερο των όποιων προσδοκιών, τι μήνυμα θα περάσει; Πως διαβρώθηκαν οι εκπρόσωποί του από τις σειρήνες του Nότου; Η πως αντικειμενικά κάποιοι είναι ίσως καλύτεροι από κάποιους άλλους;

Οι πράξεις ντροπής που σημειώνονται σε διάφορους αγωνιστικούς χώρους δεν έχουν να κάνουν με τον Βορρά η τον Νότο. Και οι Παναθηναικοί έχουν παρόμοια παράπονα. Το πρόβλημα εστιάζεται στους απογοητευμένους οπαδούς και στους ανώριμους, η και αδύναμους, διοικητικούς παράγοντες. Όταν ακούγονται φράσεις του είδους «ελπίζουμε να μην αντιμετωπίσουμε διαιτησία σαν αυτή του αγώνα Ολυμπιακού – Αντερλεχτ’ τι μήνυμα ακριβώς προωθείται; Μήπως πως ο Ολυμπιακός ελέγχει και την ΟΥΕΦΑ και, ίσως και την ΦΙΦΑ; Κι εκεί το ‘κράτος των Αθηνών’;

Μήπως τότε θα έπρεπε να απευθυνόμαστε στους παράγοντες της ομάδας του Πειραιά για να λύσουμε κι άλλα ζωικά μας προβλήματα – όπως το προσφυγικό η των δημοσιονομικών εκκρεμοτήτων με τους περίφημους θεσμούς;

Αν έχει τέτοια δύναμη ο Μαρινάκης, είναι κρίμα να σπαταλιέται στα στενά πλαίσια ενός ποδοσφαιρικού οργανισμού. Ας κινηθεί λοιπόν ο Ρωσοπόντιος πολέμαρχος της Θεσσαλονίκης να τον πείσει να αναλάβει ευρύτερες αρμοδιότητες κι εξουσίες. Ισως τότε ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού να τον διευκολύνει να υλοποιήσει κάποιους, για την ώρα άπιαστους, ποδοσφαιρικούς στόχους…
Πλήρες Άρθρο »

Ιατρικά Θαύματα του Κρατισμού !!

Προ ημερών είχα καταθέσει τις απόψεις μου ώστε και οι πλέον αρχάριοι να καταλάβουν τι είναι ο νεοφιλελευθερισμός. Με βάση την τελευταία συζήτηση στη Βουλή αποδείχθηκε πως είτε ο Πρωθυπουργός δεν διαβάζει είτε εγώ απέτυχα στην προσπάθειά μου να γίνω σαφής. Θα κάνω λοιπόν μία ακόμη, πολύ απλούστερη και συντομότερη, προσπάθεια.

Ο νεοφιλελευθερισμός υποστηρίζει μιά πολιτική λιγότερου κράτους και περισσότερης ελευθερίας. Ακρογωνιαία λίθος της οικονομικής του στρατηγικής είναι η μείωση έως και η κατάργηση των φόρων. Φόροι λοιπόν και νεοφιλελευθερισμός δεν πάνε μαζί. Ο Στουρνάρας λχ και ο Σαμαράς δεν είναι, και δεν θα μπορούσαν να είναι, νεοφιλελεύθεροι. Γιατί ρήμαξαν τα μεσαία στρώματα με φόρους. Το ίδιο και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ. Για τον ίδιο περίπου λόγο.

Σε μιά νεοφιλελεύθερη οικονομική πολιτική θα ήταν βέβαια αδύνατον να υπάρξει το τελευταίο επίτευγμα του υπαρκτού ελληνισμού. Το 3% δηλ των φορολογουμένων να σηκώνει στις πλάτες του το 50% περίπου τ0υ συνόλου των αμέσων φόρων. Και να υλοποιεί ένα πραγματικό ‘ιατρικό θαύμα’. Δηλ. το άλλο 50% των φορολογουμένων να δηλώνει εισόδημα κάτω των 5.000 ευρώ τον χρόνο. Δηλ.χιλιάδες οικογένειες σε όλη τη χώρα και από όλα τα κοινωνικά στρώματα να ζούν σχεδόν χωρίς καθόλου φαγητό ολόκληρο τον χρόνο!

Πράγματι, ο νεοφιλελευθερισμός δεν είναι ικανός για τέτοια θαύματα. Και γι’ αυτό φαίνεται ο κρατισμός κυριαρχεί διακομματικά για τόσα χρόνια στην Ελλάδα...
Πλήρες Άρθρο »

Ενιαία Ευρώπη ή Ευραραβία;

Πολλά αναπάντητα ερωτήματα, με σχεδόν αυτονόητες απαντήσεις, προκύπτουν από τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και από την στάση της ελληνικής κυβέρνησης στο λεγόμενο "προσφυγικό" πρόβλημα.

1. Ποιοί είναι πρόσφυγες.

Πρόσφυγας θεωρείται όποιος διαφεύγει από την χώρα του, όπου μένεται απειλητικός για την ζωή του εμφύλιος πόλεμος η όπου διώκεται πολιτικά από φυλετικούς, θρησκευτικούς η πολιτικούς του αντιπάλους. Πως όμως μπορεί να θεωρείται ακόμη πρόσφυγας όταν έχει απομακρυνθεί από την χώρα που κινδυνεύει κι έχει περάσει τα σύνορα έξη η και επτά ακόμη χωρών (λχ Αφγανιστάν) και δεν υπάρχει κανένας πλέον κίνδυνος για την ζωή του;

2. Ο Ρόλος του ΝΑΤΟ.

Δεν έχει διευκρινισθεί ακόμη - τουλάχιστον δημόσια - τι ρόλο ακριβώς θα παίξουν οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ στην αστυνόμευση των συνόρων. Αν πρόκειται να βοηθήσουν απλά στην καταγραφή των εισερχομένων, κάτι δηλ. σαν την FRONTEX, αυτό θα είναι καταστροφικό για την χώρα. Το μόνο αποτέλεσμα θα είναι να αποκτήσει η Ελλάδα σαν ιδιοκτησία της μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνων μεταναστών. Ρόλος του ΝΑΤΟ θα πρέπει να είναι το ‘σφράγισμα’ των ελληνικών συνόρων - με περιπολίες στα νοητά θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία - και η απαγόρευση εισόδου σε αυτά όλων των πλωτών μέσων που τα περνούν και, σκόπιμα βουλιάζοντας, καταστρέφουν τα αποδεικτικά στοιχεία της ταυτότητας των επιβαινόντων. Το ΝΑΤΟ οφείλει να προστατεύει τα σύνορα των κρατών – μελών του. Δεν είναι εκεί για το θεαθήναι και για την καταγραφή προσφυγικών ροών.

3. Η Καταγραφή στην Τουρκία.

Αφού όσοι εντοπίζονται στη θάλασσα αυτόματα διασώζονται και δίχως αποδεικτικά στοιχεία ταυτότητας γίνεται πραγματικός Γολγοθάς η ταυτοποίηση της εθνικότητάς τους, γιατί να μην πηγαίνουν πλοία στα Τουρκικά παράλια - λιμάνια και να τους παραλαμβάνουν από εκεί; Και να μην πνίγεται έτσι κανένας. Η καταγραφή θα γίνεται τότε με την είσοδο στο πλοίο - με τα έγγραφά τους ανέπαφα - και ευχερώς θα απορρίπτονται όσοι δεν έχουν τις προδιαγραφές εισόδου/ασύλου. Οσοι πλέον θα επιχειρούν να εισέλθουν παράνομα, μέσω θαλάσσης, θα είναι φανερό πως δεν είναι πρόσφυγες και συλλαμβανόμενοι αυτόματα θα επαναπατρίζονται. Η Ελλάδα δεν έχει δικαίωμα διάσωσης εκτός των δικών της χωρικών υδάτων. Οι περιπολίες οφείλουν να είναι επάνω ακριβώς στο θαλάσσιο σύνορο. Που είναι οι συλληφθέντες όλο αυτό τον καιρό διακινητές;

4. Ευρώπη και Επαναπατρισμός.

Πολλές χώρες αρνούνται να δεχθούν πίσω επαναπατριζόμενους υπηκόους τους. Τι εγγυήσεις προσφέρει η ΕΕ πως θα υποχρεώνει τις χώρες αυτές να δέχονται πίσω τους ανθρώπους αυτούς; Τι λέει γι’ αυτό ο αρμόδιος Επίτροπος; Είναι δυνατόν να υπάρχουν διμερείς οικονομικές σχέσεις με χώρες που εισπράττουν χρήματα αλλά αρνούνται να εφαρμόσουν τις συμφωνίες τους με την Ευρώπη; Πότε η ελληνική κυβέρνηση θα κάνει χρήση του νόμιμου δικαιώματός της του βέτο για παρόμοιες συμφωνίες; Καταργώντας τις σχετικές διμερείς η πολυμερείς συμφωνίες;

5. Γιατί Hot Spots σε τουριστικά νησιά;

Τα hot spots για ποιό λόγο δεν δημιουργούνται σε νησιά σχεδόν ακατοίκητα δίχως τουριστική κίνηση; Απομονώνονται έτσι οι πάντες από την κυρίως χώρα και η μετακίνησή τους προς τα σύνορα είναι απόλυτα ελεγχόμενη.

6. Η αποφυγή μουσουλμανικής πλημμυρίδας είναι ρατσισμός;

Κακώς πολλοί ταυτίζουν την προσπάθεια αποφυγής τεράστιων εισροών μουσουλμάνων μεταναστών με ρατσισμό. Το θέμα δεν έχει να κάνει με φυλετικές αντιθέσεις. Κατά κύριο λόγο συνδέεται με διαφορετικές πολιτισμικές επιλογές και αξιακές πεποιθήσεις. Οι μουσουλμάνοι δεν εντάσσονται σε διαφορετικό κοινωνικό ιστό και μακροχρόνια απαιτούν αξιακές μεταβολές της κουλτούρας στην οποία εισέρχονται. Η Ευρωπαική πολιτική της πολυ-πολιτισμικότητας έχει αποδειχθεί αποτυχημένη. Οι εισερχόμενοι θα πρέπει να αποδέχονται ανεπιφύλακτα τις αξίες των κοινωνιών που τους δέχονται. Κι όχι το αντίστροφο. Διαφορετικά θα μιλάμε για πολυεπίπεδες κοινωνίες με αντιμαχόμενες κουλτούρες που θα οδηγήσουν σε αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις. Ούτε η παρεμπόδιση εισόδου όποιου του γουστάρει στον κυριαρχικό εθνικό χώρο ενός κράτους είναι μέτρο ‘αντιφιλελεύθερο’. Φιλελευθερισμός δεν είναι ‘μπάτε σκύλοι κι αλέστε’. Άλλο είναι η ανοιχτή κοινωνία και η ελεύθερη αγορά κι άλλο η ανεξέλεγκτη κατάργηση συνόρων. Ιδίως για ένα κόσμο που δεν σέβεται τις ατομικές ελευθερίες, πιστεύει στη θεοκρατία και αρνείται την λαική κυριαρχία (αυτή με νόμους επιτρέπει στον λαό να ανατρέπει ακόμη και την κυρίαρχη θρησκεία και ηθική – κάτι ανήκουστο και πρωτοφανές για τον Σαλαφισμό και το Ισλάμ). Εκτός αν η Ευρώπη επιλέγει να αυτοκτονήσει…

7. Ισλάμ και Τρομοκρατία.

Πολλοί επιμένουν πως το Ισλάμ περίπου ταυτίζεται με την τρομοκρατία. Αν και ο ισχυρισμός αυτός είναι ακραίος το ερώτημα για την πραγματική σχέση των δύο παραμένει βασανιστικό.
Πρώην Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ δεν έκρυψε τον σχετικό της προβληματισμό: "Αν και δεν μπορεί κανείς να ισχυρισθεί πως όλοι οι μουσουλμάνοι είναι τρομοκράτες, εν τούτοις είναι δυστυχώς γεγονός πως σχεδόν όλοι οι τρομοκράτες είναι μουσουλμάνοι". Με βάση τα λόγια ισλαμιστών ηγετών οι αμφιβολίες διαλύονται. Ενας από τους κορυφαίους ηγέτες της Αιγυπτιακής Ισλαμικής Τζιχάντ, ο Σείχης Αμπντούλ Καντέρ Ιμπν-Αμπντούλ Αζίζ, ξεκαθάρισε: "Η τρομοκρατία αποτελεί μέρος του Ισλάμ, και όποιος το αρνείται είναι Απιστος". Ενώ ο Ιρακινός Σιίτης ιερωμένος Μωχάμεντ Αλούσι προέβαλε την άποψη πως η τρομοκρατία είναι αναπόσπαστο τμήμα της τζιχάντ. Ο Ισλαμιστής ηγέτης του Βόρειου Καυκάσου Σαγίντ Μπουριάτσκι (Αλεξάντρ Τικομίρωφ) παραπέμπει στο ιερό κείμενο 'χαντίντ': "Οποιος δεν έχει πολεμήσει , που δεν έχει ξεσηκώσει την ψυχή του για ένοπλη σύγκρουση, έχει εξολοθρευθεί λόγω της υποκρισίας του". Σύμφωνα με τον Σάμουελ Χάντιγκτον :"οι επικίνδυνες καταστάσεις του μέλλοντος θα προέλθουν από την αλληλεπίδραση Δυτικής υπεροψίας, Ισλαμικής έλλειψης ανοχής του διαφορετικού και Σινικής ορμητικότητας.... Το ουσιαστικό πρόβλημα της Δύσης δεν είναι ο Ισλαμικός αρχεγονισμός αλλά το ίδιο το Ισλάμ. Ενας διαφορετικός πολιτισμός του οποίου οι οπαδοί είναι απόλυτα πεπεισμένοι για την ανωτερότητά του αλλά κι εξαγριωμένοι από την έκδηλη κατωτερότητα της ισχύος του". "Παντού στην περίμετρο του Ισλάμ", σημειώνει ο Χάντιγκτον, "οι μουσουλμάνοι έχουν προβλήματα ειρηνικής συμβίωσης με τους γείτονές τους".
Από που προκύπτει λοιπόν πως οι πρόσφυγες-μετανάστες μπορούν να μεταμορφωθούν σε νηφάλιους και νομοταγείς κατοίκους των ευρωπαικών χωρών που κατά χιλιάδες κατακλύζουν;

8. Ποιός Υπέγραψε την Συμφωνία του Δουβλίνου 2;

Γιατί συνέχεια αποσιωπάται από ποιά ελληνική κυβέρνηση υπεγράφη η απαράδεκτη και σχεδόν ηλίθια Συμφωνία του Δουβλίνου, σύμφωνα με την οποία από όποιο σημείο της Ευρώπης εισέλθει κάποιος μετανάστης αυτόματα μετατρέπεται σε 'περιουσιακό στοιχείο' της χώρας στην οποία πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του; Οπου κι αν βρεθεί δηλ. επιστρέφεται στην Ευρωπαική χώρα στην οποία πρωτοεισήλθε. Με την μέθοδο αυτή οι Βόρειες χώρες πουλάνε 'εκ του ασφαλούς' τζάμπα ανθρωπισμό, μετατρέποντας την ίδια στιγμή τις χώρες του Νότιου σε αποθήκες τραγικών ανθρώπινων ψυχών...

9. Ποιός θα κλείσει τα βόρεια σύνορά μας;

Πως η Ευρώπη θα συμβάλει στο κλείσιμο των βόρειων συνόρων μας όταν αυτά δεν ακουμπούν σε χώρες - μέλη της ΕΕ (λχ ΠΓΔΜ) η της Σένγκεν (λχ Βουλγαρία); Αν η Ευρώπη διευκολύνει με χρήματα η αστυνομικές δυνάμεις μιά τέτοια πράξη, θα είναι ανοιχτή εχθρική ενέργεια κατά της χώρας μας. Νομιμοποιώντας την λήψη και δικών μας αντιμέτρων (λχ βέτο σε διάφορες ευρωπαικές αποφάσεις) που θα οδηγήσουν αναπόφευκτα στην διάλυση της Ενωσης.

10. Ποιός επιβάλλει στην Τουρκία την προώθηση προς την Ελλάδα των προσφύγων;

Οταν η Ευρώπη καταδικάζει κάθε πρωτοβουλία της Τουρκία για σφράγισμα των συνόρων της προς την Συρία (για 'ανθρωπιστικούς λόγους') και ουσιαστικά επιβάλλει την εισροή εκατοντάδων χιλιάδων προσφύγων στα εδάφη της, δεν προετοιμάζει και την στη συνέχεια διαφυγή τους μέσω Ελλάδας προς την Δύση; Ποιά λογική υπάρχει στις πολιτικές αυτές; Πως έχει η Ελλάδα αντιδράσει;

11. Μπορεί η Ευρώπη να 'αγοράσει' την έξοδό της από την κρίση;

Eχει συνηθίσει η Ευρώπη να επιλύει τα προβλήματά της μέσω βιβλιαρίου επιταγών. Την φορά αυτή όμως η κρίση δεν λύνεται με οικονομικά μέσα. Αν η Ευρώπη δεν επιθυμεί να αυτοκτονήσει, μετατρεπόμενη σε Ευραβία, οφείλει να αντιμετωπίσει την εισροή εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών σαν εισβολή που δεν εξαγοράζεται. Πολιτικό είναι το πρόβλημα και μοναχά πολιτικά μπορεί να αντιμετωπισθεί. Ενισχύοντας δηλ. τους εχθρούς του Ισλαμικού Χαλιφάτου (Σιίτες μουσουλμάνους και Κούρδους) ώστε να ξεριζωθεί το Χαλιφάτο από τα εδάφη που σήμερα ελέγχει. Κι' απομονώνοντας τους φανερούς η κρυφούς του φίλους (Εμιράτα, Σ Αραβία, Σουνιτικές δυνάμεις σε Τουρκία κι αλλού).

12. Γιατί η ροή μεταναστών και προσφύγων γίνεται αποκλειστικά προς την Δύση;

Γιατί οι χιλιάδες των προσφύγων και των μεταναστών (μουσουλμάνων) κινούνται προς την Δύση και όχι προς τις εύπορες χώρες της μουσουλμανικής Αραβίας και Ανατολής; Εμιράτα, Χώρες του Κόλπου και Σ. Αραβία δεν έχουν δεχθεί ούτε έναν (0) πρόσφυγα? Είναι τόσο αθώο όπως εκ πρώτης φαίνεται η κρύβεται κάτι πολύ χειρότερο – όπως η ’εισβολή’ του Ισλάμ στην Δύση (Αλ Χαιτζίρια). Να μην ξεχνάμε πως οι ροές αυξήθηκαν όχι λόγω της κας Χριστοδουλοπούλου (όπως αφελώς λέγεται) αλλά επειδή ο Ελ Μπακρ Μπαγκντατί , ηγέτης του Ισλαμικού Χαλιφάτου, τον Φεβρουάριο του 2015 ανήγγειλε πως μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα πλημμύριζε (το Χαλιφάτο) την Ευρώπη με εκατοντάδες χιλιάδες προσφύγων με στόχο την υπονόμευση της Ευρώπης εκ των ένδον.
Πλήρες Άρθρο »